استقلال سرورایران وآسیا

استقلال سرورایران وآسیا

مصطفی

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال سرورایران وآسیا و آدرس esteqlal.fc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

دختری با موهای سیاه

بیست

گالری عکس بازیگران

آفتاب گردون

پاتوق استقلالیهاورئالیها

s-e-x

عکس،فیلم

شیمیست کوچک

دنیای سرگرمی

يه چيزايي پيدامي شه

استقلال پاتوق

عاشقان بی دل

dytسایت تفریحی

استقلال ایران

وبلاگ هوادارن ایمون زاید

توپ خونه

برق

فروش دختران در اسرائیل

معماری

lets ply game

فقط +18 بیان

من سحر 23 سال دارم

محیا جون

ردیاب خودرو

مطالب اخير

با کیان سلطانپور بازیکن ایرانی دورتموند :یورگن کلوپ یک دوست است و یک مربی بزرگ / نمی توانم در تیم مل

دیدارهای دوستانه باشگاهی دورتموند با پیروزی استارت زد/ گلزنی بازیکن افغانی برای قهرمان بوندس‌لیگا

انتقال « پلنگ موازمبیک» به خانه اوزه بیو از بیمارستان مرخص شد

تماشای قهرمان لالیگا در آمریکا قیمت‌گذاری شد

افشاگری دادگاهی در سوئیس علیه دو مقام سابق فیفا اتهام رشوه‌گیری هاولانژ و تکسیرا اثبات شد

خبر روز: نكونام به استقلال نزديك‌تر شد

مدیر برنامه‌های کرار به دنبال دریافت کرایه خانه از استقلالی‌ها!

اکبرپور: برایم فرقی نمی کرد کدام پیراهن را بپوشم/ دوست دارم مهاجمان را آقای گل کنم

دو خبر کوتاه از استقلال/البسه جدید رسید،زندی تمرین نکرد

اتفاقی كه برای مجيدی خوشايند نيست/ اكبرپور پيراهن شماره 7 فرهاد را گرفت

به همراه تعین برنامه غذایی /تست پزشکی از استقلالی ها گرفته می شود

تركيب خط حمله استقلال مشخص شد، آرش برهاني، در كنار ميداودي و يا منوچهري

قلعه نوعی : پروین از نوابغ فوتبال ایران است / برای برطرف کردن مشکلات مالی در استقلال باید کاسه چه کن

مبلغ قرارداد سید مهدی رحمتی چقدر است؟/یک عدد رند دیگر!

اکبرپور:پیراهن شماره 7 را قلعه نویی به من داد

گزارش تمرین صبح استقلال/ رحمتی تمرین کرد، بازگشت پروین سوژه استقلالی‌ها شد

قلعه‌نويي: دو بازيكن خارجي به استقلال نزديك‌اند/ دوست دارم جباري بماند

رسولی نژاد:همه بازیکنان از جمله جباری حفظ می شوند/درباره مجیدی کادر فنی تصمیم می گیرد

جام ملت‌های اروپا – 2012 /تردید در حضور ۳ بازیکن ایتالیا برابر آلمان

بنتو: برای غلبه بر اسپانیا بالاترین انگیزه را داریم

نويسندگان

مصطفی

پیوند های روزانه

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 64926
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1



با کیان سلطانپور بازیکن ایرانی دورتموند :یورگن کلوپ یک دوست است و یک مربی بزرگ / نمی توانم در تیم مل

  سایت گل - کیان سلطانپور بازیکن ایرانی الاصل متولد 23 جولای سال 1989 در شهر برلین است که همواره تلاش خود برای رسیدن به اهدافش در دنیای فوتبال را دنبال می کند. کیان فصل گذشته با تیم دوم دورتموند به موفقیت بسیار خوبی دست یافت و با قهرمانی موفق به صعود به لیگ 3 شد :
کیان , به عنوان نخستین سوال دوست داریم بدونیم متولد کی و کجا هستی؟ 
من متولد 23 جولای سال 1989 در برلین هستم, منطقه چارلوتنبورگ از چه زمانی به فوتبال علاقه پیدا کردی و تا به حال در چه باشگاه هایی حضور داشتی؟ من از 5 سالگی به فوتبال علاقه داشتم, اون زمان اولین باشگاهم روت وایس نیوکلن بود که از اونجا فوتبال رو شروع کردم و در 10 سالگیم برای دو سال به باشگاه براندن بورگ رفتم و بعد از اون هم در باشگاه هایی مثل اسپاندائو و هرتازهلدندورف بازی کردم , آخرین باشگاهم قبل از اومدن به دورتموند یونیون برلین بود که با این باشگاه موفق شدم قهرمانی شهر برلین رو کسب کنم و دوسال پشت سر هم 2009 و 2010 موفق به کسب آقای گلی شدم .
کیان, پدر و مادر تو هر دو ایرانی هستن؟ 
بله مادرم اهل تهران و پدرم اهل کرج هست.
 شرایط تیم دوم دورتموند و وضعیت خودت در این تیم چگونه است, یکم راجع بهش برامون بگو؟
 در فصل گذشته ما در این تیم خیلی تلاش کردیم و نتیجه هم گرفتیم. سرمربی ما داوید واگنر برای تمام بازیها ما رو بسیار با انگیزه می کرد, شاید مهمترین و اصلی ترین خصلت تیم ما دوستی و همدلی میان بچه ها بود طوری که مثل یک خانواده بودیم, تمرینات تیم دوم شباهت زیادی با تمرینات تیم اصلی دورتموند داره و دلیل این موضوع اینه که یورگن کلوپ سرمربی تیم اصلی همیشه این موضوع را به ما گوشزد میکنه که در مواقع لزوم حتما از بازیکنان تیم دوم استفاده خواهد کرد. ما به همراه این تیم قهرمان شدیم و این باعث شد که فصل آینده در لیگ 3 حضور پیدا کنیم.
 میدونید که تیم دوم دورتموند به همراه تیم دوم اشتوتگارت تنها تیم دومهای, تیمهای بوندس لیگایی حاضر در دسته 3 هستند. چون کار در این لیگ بسیار سخت خواهد بود چون تیمهای نظیر آرمینیا بیلفلد و آلمانیا آخن که حتی سابقه حضور در بوندس لیگا را دارند در این لیگ از رقبای تیم جوان ما هستند. 
مسلما من هم دوست دارم در فصل جدید با گلهای بیشتر خودم رو نشون بدم چون مهاجم به گلهاشه که مطرحه .


شرایط تمرینات و آموزش ها در آکادمی و تیم دوم دورتموند چطور هست
؟ شرایط تمرینات خیلی عالیه, باشگاه واقعا از همه لحاظ به بازیکنا میرسه و من هم تلاشم اینه که در فصل پیش رو بهتر عمل کنم چون تجربه ام بالاتر رفته. همونطور که گفتم هدف اصلیم رسیدن به تیم اصلیه دورتمونده. ما فصل گذشته خیلی تلاش کردیم و نتیجش رو هم دیدیم .
کیان, به عنوان یه بازیکن آکادمی و تیم دوم دورتموند نظرت درباره قهرمانی های دورتموند چیه؟
 تیم اصلی ما برای ما بسیار اهمیت داره به هر حال افتخارات و ستاره هایی که بدست میارند رو ما هم به همراه اون ها حمل خواهیم کرد. همه ما به این تیم جوان , قدرتمند و یکدست افتخار میکنیم.
 کلوپ مربی بزرگیه و کار بزرگی کرده که تا به حال هیچ مربی در دورتموند موفق به انجام اون نشده. یورگن کلوپ از نظر تو چه جور شخصیتیه؟
 کلوپ به معنای کامل یک دوسته , با اون میشه در تمرینانت درباره تمامی موارد حتی مشکلات شخصی صحبت کرد, اون تو تمرینات تیم اصلی خیلی منظم عمل میکنه و در عین سخت گیری دوستی و رابطه بسیار صمیمی با بازیکنان داره. یک نمونه کامل انسان بسیار احساسی و ذهنی .
فکر میکنی دورتموند میتونه از قهرمانی های خودش در فصل پیش رو دفاع کنه؟
 حتما , تقریبا من مطمئنم که این اتفاق باز هم رخ میده و بازیهای زیبا و بی نقصی رو دوباره از دورتموند خواهیم دید. باشگاه با اکثریت ستاره های خود تمدید کرده و بازیکنای ارزشمندی هم به تیم اضافه شدند. من هم هدف اصلیم اینه که اگه روزی این فرصت بهم داده شد در موفقیتهای این تیم سهیم باشم.
 دورتموند رو در فصل آینده لیگ قهرمانان چطور میبینی؟
دورتموند تیم بزرگیه به نظر من این تیم و ستاره های جوونش با تجربیات زیادی که در این سالها کسب کردند موفقیتهای قابل توجهی رو در فصل آینده اروپا کسب می کنند. دورتموند با رهبری کلوپ فوق العادست. ما بازیکنای شایسته ای داریم که میتونن تو اروپا برای تیم چاره ساز باشند.
 شانس خودت برای رسیدن به تیم اصلی دورتموند رو چقدر می دونی؟ 
خب مسلما هدف اصلی من رسیدن به تیم اصلی دورتمونده , من اول باید خودم رو حتی بیشتر از گذشته تو تیم دوم نشون بدم , زدن گلهای بیشتر در لیگ 3 میتونه من رو به عنوان یکی از شانسهای رسیدن به تیم اصلی مطرح کنه . راه رسیدن به تیم اصلی برای من همیشه باز هست .
کیان دوست داریم نظرت رو درباره کشورت ایران و مردم کشورت بدونیم؟
 من تو آلمان به دنیا اومدم و با هردو فرهنگ بزرگ شدم , تا به حال چندین بار به ایران رفتم , ما اقوام نسبتا زیادی در ایران داریم , مردم ایران بسیار دوست داشتنی و مهمان نواز هستن, ایران کشور زیباییه هرموقع که به ایران سفر می کنم حس خوبی بهم دست میده. من دوستان ایرانی زیادی در آلمان دارم.
 میدونی که ایران دو تیم پرهوادار فوتبال داره , استقلال و پرسپولیس , آیا طرفداری هیچکدوم از اونها هستی یا نظری راجع بهشون داری؟ 
 آره این تیمها رو میشناسم , و در مورد داربی هاشون زیاد شنیدم که جو فوق العاده ای همانند جو داربی دورتموند و شالکه داره. من طرفدار هیچکدومشون نیستم ولی چون پسرخاله هام در ایران همگی استقلالی هستن من هم اسقلال رو بیشتر دوست دارم .
 


کیان , اگه پیشنهاد حضور در تیم ملی ایران بهت بشه اون رو قبول میکنی؟ 
حتما, من همیشه علاقه خاصی به تیم ملی ایران داشتم و برام یه افتخاره که در تیم ملی کشورم حضور پیدا کنم .
اگه روزی قرار باشه بین تیم ملی آلمان و ایران یکی رو انتخاب کنی حضور در کدوم رو انتخاب میکنی؟
 در ابتدا خیلی دوست داشتم در تیم ملی آلمان بازی کنم ولی چون حضور در تیم ملی آلمان قواعدی همچون حضور در تیمهای پایه را داره و چون من 21 سالم تمام شده پس تقریبا شانسی برای حضور در این تیم را ندارم. حضور در تیم ملی ایران میتونه برام بسیار عالی باشه. ولی خب دوست دارم بیشتر و بیشتر در تیم باشگاهیم بدرخشم تا اگر روزی به این تیم فراخوانده شدم بتونم خودم رو نشون بدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,

|